LOKASI KAMI

Temui kami di Kompleks PKNS atau di Pusat Komersial Seksyen 7, Shah Alam, Selangor. No Telefon: 019-2360398 (Linda) atau 019-2385197 (Mohd Fakarudin)
Untuk paparan terbaik, sila layari menggunakan Mozilla Firefox, Google Chrome atau Safari

PEMBAYARAN


Cara Pembayaran

Anda boleh melakukan pembelian, penempahan serta pembayaran semua produk yang ditawarkan oleh ARIDINA ENTERPRISE™ melalui salah satu cara berikut:

Email (aridina.enterprise@gmail.com) dan SMS kepada Linda (019-2360398) atau Mohd Fakarudin (019-2385197)

Selepas membuat pendaftaran di ARIDINA ENTERPRISE™, anda dikehendaki memberi maklumat pembelian, penempahan dan pembayaran anda seperti nama penuh anda (sama seperti nama pendaftaran), no kad pengenalan, no telefon untuk dihubungi, nama produk, kuantiti produk, pakej (jika perlu), dan warna/tema (jika perlu).  Resit pembayaran akan diberikan bersama produk yang dibeli setelah membuat pembayaran yang cukup.


Contoh:

Nama: Nor Aini binti Bahrin
Alamat: No 3, Jalan Belimbing 5/E, Taman Melati, Shah Alam, Selangor.
No kad pengenalan: 870110085574
No telefon: 010-33472011
Nama produk: Brooch
Kod produk: b02
Kuantiti: 3 
*** Sertakan bukti pembayaran selepas membuat pembayaran kepada kami.


Bukti Pembayaran

Sila simpan dan emailkan bukti pembayaran anda 
(samada melalui ATM, online banking, cash/cheque deposit) ke aridina.enterprise@gmail.com secepat mungkin (dalam tempoh kurang 1 jam) selepas membuat pembayaran supaya memudahkan urusan semakan dan penghantaran barangan anda.

Untuk tujuan keselamatan, semua pelanggan hanya akan membuat pembayaran ke atas sebarang produk daripada ARIDINA ENTERPRISE™ ke akaun CIMB sahaja iaitu kepada pemilik ARIDINA ENTERPRISE™ bernama Linda Jasmey binti Harun.


Terma dan Syarat

  1. Pelanggan dikehendaki untuk membaca, memahami serta mematuhi isi kandungan terma dan syarat kami sebelum menjalankan urusan pembelian, penempahan dan pembayaran dengan pihak ARIDINA ENTERPRISE™.
  2. Pelanggan hendaklah mendaftar sekiranya ingin menjalankan urusan pembelian, penempahan dan pembayaran dengan pihak ARIDINA ENTERPRISE™ sebagai rujukan pembelian dan bukti pembayaran pelanggan.
  3. Segala maklumat pembelian adalah antara pembeli (pelanggan) dengan pihak ARIDINA ENTERPRISE™ serta pihak kami hanya bergantung kepada produk atau perkhidmatan yang ditawarkan di ARIDINA ENTERPRISE™.
  4. Pelanggan hendaklah membuat tempahan awal terhadap barangan atau produk yang ingin dibeli melalui cara pembayaran yang dinyatakan di  TEMPAHAN di blog ARIDINA ENTERPRISE™.  Ini adalah kerana produk atau perkhidmatan yang ditawarkan adalah bergantung kepada stok yang masih ada  di ARIDINA ENTERPRISE™.
  5. Harga produk atau perkhidmatan yang ditawarkan oleh ARIDINA ENTERPRISE™ boleh berubah sekiranya produk dan perkhidmatan kami membabitkan postage produk.